Di nou in spectacol....

Si iarasi, din nou, si inca odata Tamaseniul (localitatea in care traiesc) si-a aratat valoare si talentul .Cu ce ocazie?Oare….Cu ocazia viitoarei zile de 8 Martie, ziua femeii(si a mamei in special). Asadar, cu aceasta ocazie scoala si gradinita din tamaseni a organizat un festival in camin (Disco-Milenium), unde au fost nenumarate numere: dansuri, cantece, scenete…si tot ce mai vreti.

Am fost si eu la aceasta “sarbatoare”, din 2 motive: de cate ori e un fesval inchinat acestei zile, pe an? Si datorita faptului ca sora mea a facut parte din acest spectacol si( pana mea) a trebuit sa o filmez , fotografiez, sa am amintire cu ea….In fine.Am planuit sa stau cat mai in fata, sa am o imagine cat mai buna, dar pana la urma m-am stabilit pe ultimul rand.Erau acolo niste prieteni (mai degraba prietene ) si am mers sa stau langa cineva mai cunoscut.Nu prea am fost atent la toate lucrurile care s-au prezentat(eram prea ocupat cu taclalele, si cu “prostiile”),dar am prins ce era mai important aici.

Mi-au placut dansurile , dar totusi, mi se pare ca atunci cand faceam eu parte din echipa, erau mult mai interesante si spectaculoase.Sper sa nu se supere d-na d-soara Lazia, (e un fel de organizatoare in astfel de festivitati in Tamaseni) , dar asa este.

In rest, ce sa zic?A fost super.

0 comentarii: