TEZE in noiembrie!!!

Sunt in clasa a IX si abea am inceput anul scolar de aproximativ 2 luni.Si deja am dat 2 teze:cele mai importante: la matematica si limba romana.Stiu k sunt boboc dar totusi...tezele nu sunt date cam devreme???


Asadar pe 17 noiembrie a fost teza la romana(ce e adevarat a fost chiar simpla) si pe 24 la matematica(ceva mai grea decat ma asteptam).:-<:-<

In fine.Una peste alta sper ca o sa iau note mari.Acum mai am de invatat la 2 teze: fizica si informatica...dar sunt sigur ca o sa ma descurc.!!!!!!!!!!!!

5 comentarii:

Cosmin Ștefănică spunea...

Asa, deci. Esti la inceput. Hai sa-ti dau cateva sfaturi.

1. Scapa de limbajul de messenger. NU da bine pe blog.
2. Incearca sa scrii cat mai corect gramatical posibil, si cu un numar normal de ? sau ! sau puncte.
3. Din moment ce blogspot n-are emoticoane sugerez sa nu mai pui emoticoane-text ca pe messenger. Din nou, nu da bine.
4. Fii original. Nu ca ai fi dar iti spun de pe-acu', asa ca un memo.

A da, si scoate videoclipurile si expunerea aia de diapozitive din sidebar si inlocuieste-le ori cu un Blogroll, sau o lista de Etichete.

Anyways, iti urez succes in blogosfera.

Leontyn's Blog spunea...

ms.Ultima data:D

PanTeraS spunea...

Nox, si tu ai gresit, nu trebuie sa scape neaparat de emoticoane, poate sa le pastreze dar sa fie mai bland cu ele, sa nu puna la fel de mult.

Si dupa . lasa un spatiu, ca si dupa : , ? etc. (sfaturile astea le-am primit si eu).

In rest, bine ai venit si speram sa te vedem mult timp prin blogosfera!

Leontyn's Blog spunea...

Mersi frate

Cosmin Ștefănică spunea...

Mda, acolo recunosc ca am fost cam dur. Daca pui unu doua acolo nu-i sfarsitu lumii. Anyways, noi te primim cu posturile deschise.