Contactati-ma!

   Cine sunt?Un blogger, cica romascan, dar defapt sunt din Tamaseni.In mare parte locuiesc la tara, dar daca ma plictisesc, am si un loc unde pot sta in roman.M-a adus barza pe lume acum vreo 15 ani, in decembrie, cred ca a murit biata pasare de frig.Inca de la nastere am avut probleme, is sensul ca eram prea bagaret si aveam o predispozitie pentru accidente, dupa cum puteti vedea aici.Acum invat in Roman, la Liceul 2, daca vrei sa ma vizitati, ma gasiti acolo.
   De ce bloghez?...Din mai multe motive diverse:pentru ca a inceput sa imi placa, pentru ca sa treaca timpul, pentru ca sunt prea putini bloggeri , pentru ca lumea nu mai stie sa se informeze decat pe net, pentru ca sunt prea tanar pentru un post intr-o eventuala editie scrisa pe hartie, dar la urma urmei...De ce nu?
   Hobby-uri...sa fiu blogger, clar, imi place mult dansul, dupa cum poti vedea aici , si alte lucruri mai putin importante ..In fine...


Aici puteti afla datele mele,cum ma puteti contacta.
Asadar:
Id messenger: dark_danc3r
Nr tel: 0767111551, va rog nu-l folositi decat daca e nevoie.
Hi5 : Sweet sexy dreamer 
Blog: L3ontyn's Blog

0 comentarii: