DANSEZI ?

In aceasta postare as vrea sa vorbesc despre niste dansuri.
Asadar vreau sa va spun ca fac parte dinntr-un grup grozav de dansuri in Roman.Acolo il am ca profesor de dans pe D-nul Paduraru , si D-na Tura.Toti colegii mei sunt foarte buni la dans. Grupul din care fac parte este destul de numeros .Totusi eu sunt abea la inceput,fac parte din acest grup de aproximativ 2-3 luni si nu prea am inteles toate dansurile.
Insa majoritatea celor de la dansuri sunt in a 12 si anul viitor vor merge la facultete nemaiputand sa-ti continue activitatea la Roman asa ca avem nevoie de dansatori noi .Pregatirea pentru dansuri este gratisa in fiecare sambata la ora 11:30. Oricine se afla in roman sau zonele invecinate ar putea sa vina.
Este grovaz sa faci parte din acest grup,avantajele sunt multe: nu te plictisesti sambata,faci sport ,iar uneori esti ales in afara acestor dansuri la spectacole datorita talentului pe care il capeti aici,si in primul rand se fac spectacole oriunde.Eu fiind incepator nu am participat la nici un festival...totusi va fi unul in decembrie.In fine , spectacolele si concursurile la care participam sunt in toata tara, ba chiar si in afara ei.
Stilurile de dans pe care le avem sunt diferentiate: rock'n'roll,folclor romanesc si grecesc,samba si multe alte stiluri.
Asadar cine vrea sa se inscrie sa ma contacteze.Va astept;).

0 comentarii: