Profu' ideal...


 Cica astazi am avut de scris ca tema la romana o compunere intitulata  “Profesorul ideal”.As vrea sa va povestesc si voua ceva din ce am scris in aceasta compungere.



      Daca ma intrebati pe mine profesorul ideal nu esista, cel putin nu in viata cotidiana.Cat destre elevul perfect, eu sunt acela(raspuns pe care l-ai primi de la orice elev).Totusi voi incerca sa imi imaginez propriul profesor perfect.Daca ar fi dupa mine profesorul ideal ar fi foarte indulgent, ne-ar permite sa facem pozne la ore,si ne-ar lasa liberi din cand in cand de la ore.



      Mi-ar place ca el sa fie amuzant, sa faca glume in timpul orei,sa treaca timpul mai repede.Urasc profesorii care sunt seriosi toata ora, care nu ne ingaduie sa facem o gluma, care toata ora nu face altceva decat sa ne asculte si sa ne predea.



    Ar fi frumos ca profu’ ideal sa ne puna  doar note mari de 9 si de 10, sa vina la ora cu intarziere si sa plece mai devreme. Nu imi plac deloc profesorii prea punctuali.Mi-ar place ca el sa organizeze multe activitati extrascolare cum ar fi concursurile, festivalurile si campusurile. Urasc profesorii care tot ce stiu sa faca este sa predea si sa asculte la materia lor.



    Ar fi de asemenea grozav daca ne-ar lasa sa vorbim deschis cu el, sa ne trateze cat de cat ca egali.





   Pana acum , personal nu am gasit profu’ perfect.DAR VOI?






                                                                          

2 comentarii:

diana... spunea...

pai eu sincer...am gasit profesorul defapt e profesoara ideala..este diriginta mea si e profesoara de romana...face glume...ne trateaza egal pe fiecare..e foarte deschisa cu noi...bine k nu ne lasa cu tel la ore..e cv normall...asculta ca orice profesor...ne intelege..ne da sfaturi..
si e cea mai tare profesoara pe care am avut-o si pe care o avem...;))...chiar dak uneori se mai supara pe noi si mai tipa din cand in cand...dar asta e in firea oricarui om..8->....
P.S.:...si profu de ist...care de la inceputul anului nu a asc deloc..si am dat doar 1 test..si face glume toata ora...cred k am strans 4 foi cu perle...de la el...pentru cursul festiv...deci eu sunt una dintre elevele cu 2 profesori ideali;))

Leontyn's Blog spunea...

bravo tie;)