Dupa primele 3 luni...

Draga noastra diriginta ne-a cerut un fel de chestionar,nu stiu sigur ce e, in legaura cu liceul in care ne aflam.Ceva de genu' am scris si in acel chestionar:
             1. Dorinte!

-Am venit pentru ca am auzit ca a) este un liceu bun
                                                                b)profesorii sunt buni
                                                                c)liceul a fost implicat in multe activitati scolare si extra-scolare
-Am dorit sa iau note mari
-Am vrut sa ma inteleg cu colegii de clasa si cu dirigintele
-Am vrut sa imi fac prieteni


        2.Realitatea

-Am aflat ca  a) liceul este bun, dar elevii isi petrec pauzele doar pe hol
                          b)profesorii sunt ca in general, unii buni iar altii severi
                          c)se organizeaza destul de putine activitati extra-scolare fata de ceea ce am auzit
-Notele sunt variate, in general slabe
-Nu ma inteleg bine cu actualii colegi , ii prefer pe cei din alte clase


   3. Sperante

- ca de acum sa iau note din ce in ce mai mari
- sa ma implic in mai multe activitati extra-scolare
- sa ma inteleg mai bine cu domnii profesori
-sa imi fac noi prieteni

     4.Critici

-imi place ca m-am acomodat cu liceul
-nu imi plac unii profesori si colegi
-nu imi place ca avem o ora de la 7


      5.Cum as dori sa fie profesorul meu

-as vrea sa fie bland,
- nu as vrea sa fie lipit de materia sa
-mi-ar place sa ne implice in alte activitati decat cele scolare
-as vrea sa fie glumet







                    
Ce chestie, asa e toate clasele? 
Astept raspuns!



    
  
                                               

0 comentarii: