Blestemul lui Johny !!!

   Azi s-a intamplat.Am fost pentru prima data in viata mea blestemat cu adevarat.Pana acum am mai fost blestemat, dar, nu in sensul adevarat al cuvantului.Si iata ca azi a venit ziua cand am fost pus sub  blestemul lui Johny.Nu stiu daca il cunoasteti, e de la liceul 2 dar  e un mare bulangiu...
  
   Astazi am ras putin de el.Am facut o gluma nevinovata,ceva legat de lectia la logica.S-a enervat si , tot din gluma m-a blestemat cu niste cuvinte de genul:"Te blestem ca azi sa fii ascultat la ore.." sau ceva de genul.Nu mai tin bine minte.Si ce sa vezi???Tot astazi la ora de fizica profu' m-a scos la tabla.Deci pentru prima oara in viata mea m-a scos profu' de fizica la tabla.Cel putin in liceul 2.Si atunci a inceput Johny sa rada, si mia spus ceva de genu;"Ti-am zis eu".Pe moment am crezut ca este doar o coincidenta.


   Apoi a urmat ora de logica.Ora decurge normal , ma mai ciondanesc putin cu niste colegi, dar nimic iesit din comun.Apoi incepe profa' sa ne predea.Cand ajunge la jumnatatea lectiei imi atarage atentia mie si lui Johny sa nu ne mai miscam.Apoi, dupa cinci minute ,cand eram adancit profud in scris imi atrage profa' atentia din nou.Dar de aceasta data mai sever decat prima oara.Si m-a mai intrebat ceva de d-na diriginta.In fine.Iar a incepu Johny sa rada si din noui mia zis ceva de genul:"Ti-am zis eu.Asta se intampla daca iti doresti raul altcuiva."Apoi, cand am plecat spre casa a inceput sa se laude cu "puterea lui de a blestema".In fine, este cam laudaros baiatul.Asa ca i-am promis ca astazi o sa-i fac special un articol cu"Blestemul lui Johny".Si iata-l.Cum am promis.


   Asadar, va sfatuiesc de acum sa nu va mai puneti cu el , sau cine stie ce se va intampla...GLUMESC:))Faceti ce vreti cu el:)).Totusi, cine este acest"Johny"?Am promis ca nu ii zic numele adevarat, ci doar porecla.Dar multi il cunosc si dupa aceasta denumire... 

0 comentarii: