Sase dintr-o lovitaura!!!

     In urma cu o zi, din cate stiti, a fost  Gala Premiilor Grammy de la Los Angeles.Nu stiu de ce am vreut sa vorbesc despre subiectul asta...In fine...probabil din lispa de subiecte.
   Din cate am inteles Beyonce, a fost marea sarbatorita.Diva a fost premiata cu 6 premii.Super tare, bravo ei.Apoi a aparut pe scena cu o armata de dansatori, care au uimit cu adevarat sala.Alaturi de ea au mai fost premiati Lady Gaga(2- trofee),  Taylor Swift(sincr nici nu am auzit de ea pana acum), AC/DC(1 PREMIU), si alte trupe, pe care nu le cunosc, sau de care nu mai scriu(de lene).As mai putea sa vorbesc despre costume, darinca mi-e lene.Mai bine dati click aici
     Totusi cel mai emotionanta faza a fost omagiul adus de organizatori regelui muzicii pop, Michael Jackson.Astfel, Prince Jackson a multumit tuturor pentru cel de-al 14 premiu primit, in numele tatalui sau, care din pacate nu mai e printre noi.In semn de multumire, cei 3 pusti al lui Michael au cantat o piesa, nu stiu sigur care.In fine. termin postarea cu felicitarile mele lui Beyonce....6....:))
   Bravo ei.
 
WTF?!?!
Nu ai nimic de zis?!?!?! 

0 comentarii: