Ce stresant...

   Deja va spun ca nu ma refer la lucrurile stresante cotidiene.Ma refer la lucrurile stresante pentru un blogger(cel putin pentru mine).Ma refer la tema blogului...Un prieten mi-a zis de curand ca tema precendenta este prea inchisa, si daca citesti prea mult cica te dor ochii.L-am ascultat, ce sa fac , si mi-am modificat tema.De vreo 3-4 ori.In final am ajund la aceasta.
  In fine...Drumul pana aici a fost foarte lung, adica: mai intai am cautat pe google, dar nu am gasit chiar ce cautam.Apoi am intrebat alti bloggeri de situri de unde as putea sa trag aceste skinuri, de unde am aflat cateva...Apoi am umblat pe alt motor de cautare.Am ajuns la vreo 10 teme...care sa o pun?In final am ajuns la aceasta tema...Cred ca m-am chinui  toata ziua, dar tot nu am gasit chiar ce cautam...
  In fine.Bloggerii de pe Blogspot, pot cauta pe aceste situri, niste teme, cat de cat acceptabile:


1. mashable


2.blogger-templates.deceblog


3.deluxetemplates


4.all-blogspot-templates.blogspot


5. geckoandfly


6.teme-blog 


7.blogcrowds


8.bloggertemplates


Aici sunt doar cateva locuri , dar mai puteti gasi si in alte parti...In fine.Imi cer scuze catre bloggerii de pe WP, dar nu folossc asa ceva asa ca nu stiu de unde as putea sa iau teme pentru voi...


Apropo, Va place tema actuala?Cine are obiectii sa-mi spuna...o schimb iar:)):)) 

0 comentarii: