Prima zi...

    Nu stiu la ce va gandeati cand ati vazut titlul asta dar cred ca nici nu va asteptati sa fie despre scoala.Am dreptate?Astazi a fost prima zi celui de-al doilea semestru din anul scolar(de aici si titlul). Nu stiu daca sa ma bucur sau sa am draci...pe de o parte ma bucur ca imi revad colegii cei noi , pe de alta parte mor cand stiu ca de acum trebuie sa invat, sa scriu, sa vad profesori zilnic, dar cel mai groaznic, sa ma trezesc in fiecare dimineata la 6:30 sau chiar 5:30.Chiar nu stiu...
    Deja am inceput acest semestru cu stangul, cred ca asa ati facuit cu totii.Mai intai, era sa pird autobuzul, apoi toti profii ne-au luat tare de la inceput: exercitii, teorie, probleme, dureri de cap, migrane....Valeleu!!! Ce e drept , ne-am mai destins la ora de franceza.Eu fac cu Lozonschi ,probabil ca i-am scris numele gresit, e prea complicat pentru mine, in fine.D-na nu are deloc autoritate.
   Si cand zic deloc, nu exagerez.Azi cativa colegi scuipau prin paie, foi, in colegi, iar profa nu le-a facut nimic altceva decat sa ii mustreze.Pana la urma, i-a pedepsit, sa faca curat in toata clasa, dar degeaba...in sensul  ca au plecat cu totii inainte sa starnga ceva de pe jos.Nu stiu cum rezista..:)):))  Intr-o zi o sa-si iasa din pepeni(la propriu:)) ).
   Apoi, la ora de dirigentie m-am invoit, pe motiv ca am de luat abonament(sigur....).Merg in statie mai repede, trebuia sa ma intalnesc cu cineva, dar in schimb am intalnit-o pe veche diriga...din a 8.Ce sa fac...am stat putin la taclale cu ea apoi am plecat acasa.... 
     CE ZI LUNGA..... 

0 comentarii: