Care criza e mai periculoasa?!?!

   Ma intrebam azi, ce articol sa mai postez.Si sincer, mi-au venit in minte cateva ideii, unele mai proaste decat altele.Eram cam disperat, recunosc, asa ca am intrebat-o pe mama...Stiu, cap penal:))Dar ce sa fac?


   Si mi-a zis mama: "Poti sa scrii despre criza".Si de aici mi-a venit o idee destul de bunicica sper...Asadar m-am intrebat:Ce criza este mai periculoasa pentru noi, oamenii:
1.Cea economica.
2.Cea spirituala.


   Si am inceput sa dau articole pro si contra pentru fiecare din cele 2 categorii.Am inceput sa ma gandesc...De exemplu, daca esti bogat, putred de bogat, dar afli ca in nu-stiu-cat-timp o sa mori, datorita unei boli incurabile, ce o sa faci?Si mi-am raspuns:In timpul pe care il mai ai mergi in lume , te distrezi, nu tii cont de nimic si de nimeni, te destrabalezi, adica faci ce vrei.Totusi cat va tine distractia asta?Pana dai ortul.Asadar criza asta"spirituala" e  al naibii de nasoala... 


  Dar apoi m-am gandit si la criza economica, care in zilele de azi e foarte problematica.Si iarasi am luat un exemplu.Cum ar fi daca ai fi daca ai fi (scuzati repetarea)  un om vesel, puternic, bine facut, cu moralul ridicat, sanatos tun, dar care nu ai un cent in buzunar, nu ai cu ce trece strada nu ai nici macar "bani sa cumperi paie la closca".Ce faci?Nimic.Astepti o oportunitate, ceva, dar in rest absolut nimic.


   Asadar va intreb pe voi:Care criza vi se pare mai nasoala?!?!Cea economica sau spirituala?

1 comentarii:

Cosmin Ștefănică spunea...

Poti intotdeauna sa faci rost de bani. De fericire, mai putin. De sanatate, mai greu.