Cu adevarat o zi de iarna!!!

    Astazi, parintele vicar (BJ) inpreuna cu ACT (adica si eu) am mers intr-o miniexcursie organizata de noi, in Bacau.Mai intai drumul, scurt ,de 54 de min., a trecut destul de greu.Era cam dimineata, asa ca nu eram cu totii treji.Apoi am ajuns.Prima data ne-am hotarat sa mergem la patinuar.Am inchiriat patinele si parinuarul, iar apoi am mers sa ne incercam norocul: care cade de cele mai putine ori.:D.La inceput toti, cu exceptia lui BJ abea se tineau pe picioare.Dupa 15-30 de minute s-au evidentiat cei mai talentati, de cei care cadeau continuu.Eu eram ala talentatu'.:)).In fine...dupa vreo 2 ore de patinat, am luat o pauza.Una permanenta.
    Ne-am dat patinele jos , apoi am mers pe terenul de fotbal, super tare:gazon artificial, acoperis si incalzire, iar pretul de inchiriat a fost platit doar de BJ.Super tare:P.Am jucat fotbal cam o ora, dupa care a trebuit sa parasim terenul.Oricum, echipa din care am facut parte a castigat cu un avantaj de vreo 5 goluri:)).
    Dupa asta, am mers la mall.BUCURIA FETELOR.Sincer, pentru mine a fost cam plictisitor...M-am plimbat printre raioane, pe la haine, incaltaminte, parfumuri......nimic interesant.Apoi, tot in mall am mancat, la fastfood.Ce am mancat: multe, prea multe defapt.In fine..Dupa "pranz" am mers, in alta sectiune, la biliard.Si acolo m-am cam plictisit.
    Dupa toata agitatia din Bacau, am mers la autobuz, si am plecat acasa.Defapt eu si inca o fata am oprit in Roman, si am fost la dansuri.V-am povestit de ele aici.Si acolo, eu mort de oboseala, trebuia sa sar, sa dansez, sa topai......Valeleu!!!!!Apoi, am mers in sfarsit acasa.
     THE END.

0 comentarii: