Frica de ....dentist!!!

   Frica de dentist...o frica pe care o avem cu totii care care nu o marturisesc decat o mica parte.De ce ne e frica?De acele acelea mari, de armamentul de ustensile mortale pe care le are, si cu ajutorul carora ne gureste gura, de apa ceea care ne amorteste gura, si nu o mai simtim, si multe alte chestii foarte periculoase.
   Am marturiile unor prieteni care au afirmat:
*"Mi-a bagat vreo 10 ace in gura doar ca sa scoata niste nervi.M-am speriat asa de tare incat am aruncat vreo 2 ace."
*"Am facut o operatie la masea , pe viu.A durut ingrozitor."Si e adevarat.Colega aceea nu a mai mers la scoala vreo 3 zile....
*"Dupa ce mi-a scos un dinte, m-a pus sa tin in gura un lichid , nu stiu ce boala era, vreo 1 ora jumatate.Nu ar fi fost asa nasol daca nu eram racita.Astfel abea am mai respirat."


   In fine, sunt sigur ca multi au exagerat.Dar un prieten, dupa ce a stat la coada 2 ore, ca sa scoata un dinte,si dupa ce i-a venit randul, s-a speriat si a plecat imediat de la dentist...ce faza:)):)).


   Totusi, meseria asta care de mult e considerata"ingrozitoare" nu e doar o slujba, mai ales nu una nasoala.De exemplu imaginati-va ce v-ati face daca dentistii nu ar exista.Foarte nasol nu?Cum ar fi  fara persoane care sa va aline durerea din gura, care sa se asigure ca nu o sa mai suferiti atunci cand vreti sa luati  o bomboana sau care sa va dea o acadica cand termina de curatat gura?:)))


Va spun, ar fi imposibil!!!

1 comentarii:

DarkAz0r spunea...

=)) tare faza cu ala care a stat 2 ore si a plecat dupa =))