Ce n-as da.....

       Veneam azi de la scoala, si m-am gandit sa vizitez impreuna cu un prieten fosta scoala,"Scoala cu clasele I-VIII Tamaseni".Cand am ajuns acolo, m-au cuprins multe amintiri frumoase, :cu fostii colegi, cu fostele profe', intamplari hazlii, si unele chiar penibile.Mi-am dat seama ca as da jumatate din anul acesta scolar, doar ca sa mai fiu o saptamana in clasa a 8-a.
       Cand eram in fata scolii am inceput sa imi amintesc cum ma bateam vara cu colegii cu apa in curte sau cum mozoleam fetele cu zapada iarna, cum asteptam in fata holului cand nu ne lasau elevii de serviciu sa intram in clasa si cand il tineam pana intrau toti in clase...imi mai amintesc cum
chiuleam din cand in cand sa mergem sa vedem meciul celor de la Spicu' Tamaseni , sau doar pentru ca nu aveam chef de invatat...tin minte cand comentam la profesoara si ea ma facea: "I....."....ah...ce vremuri...sau cand ne bateam iarna pentru cine sta langa soba (si ea gata sa se darame).....Era tare cand erai considerat bufonul clasei, dar la randul tau il porecleai pe altul bufon, sau cand luau colegii 10 in teze si incepeau sa planga(ziceu ca nu le ajunge pentru liceu :)):)) .)..sau cand eram prinsi la copiat la teste si profesorii iti credeau minciunile... :)) :))
   NU vreau sa spun ca clasa in care sunt acum nu e placuta,dar totusi nu se compara cu ce a fost ....Acum nu prea imi cunosc colegii, profesorii , scoala...bla bla bla...e altftel.Si cand ii aud pe colii mici ca e nasol in generala.......:)):)) App..voua nu v-ar place sa mai faceti o saptamana clasa anterioara?
Iata un videoclip care imi aminteste deorele din a 8-a :


     Si asta la fel:


WTF.......Nu ai nimic de zis?!?!?!

2 comentarii:

DarkAz0r spunea...

Ce vremuri fostu meu coleg de clasa :).....nu o sa se compare clasa actuala niciodata cu cea din generala...cea mai tare clasa din scoala

Leontyn's Blog spunea...

asa-i.....:>:>:>