A funny day....


       Astazi a fost o zi foarte placuta si amuzanta:placuta, deoarece am scapat de scoala pentru o saptamana, si amuzanta pentru ca m-am ras de o nebuna.Dar sa le iau pe rand.M-am trezit dimineatala 7 30.Frate , stii ce fericit eram?!La 7 30?! Parca eram in rai.Nu m-am mai trezit ca prostul la 6 si ceva ca de obicei.....Apoi am mancat, lucru pe care nu il fac de obicei, si am mers la scoala.Acolo ne-a servit diriga cu ceva, ne-a dat mediile( apropo, am avut 9,35 :)) ) am mai discutat putin, si apoi am plecat acasa.
      Cand am ajuns in statie am realizat ca am ajuns cu 45 de minute mai devreme, asa ca am asteptat...Intre timp apare in statie o baba, nebuna, imbracata cu un palton barbatesc, cu o fusta, si pantofi cu toc(tocul era rupt , abea daca il taraia dupa ea) .Si a inceput baba sa se urace in toate autobuzele, sa injure soferii si calatorii.Am impresia ca a rostit jumatate de Bilblie in limba ei( serios).Eram acolo cu o gasca de baieti, si am inceput cu totii sa radem de ea.Nu stiu ce tot vorbea acolo: ceva despre scoala , armata, fiul ei si o fata.Si a inceput sa faca semne cu mana ( gen _I_ ).Si radeam de cadeam pe jos, chiar daca afara erau -20 de grade ....ce sa faci?
Baba nebuna......Apoi a plecat 5 minute din statie.Dupa 10 minute apare iar, mai nervoasa, cu gura si mai mare, si cu vocabularul si mai bogat....In fine, cam asa a fost ziua asta pentru mine. 

   


WTF?! Nu ai nimic de zis?! 

1 comentarii:

Leontyn's Blog spunea...

Frate, ce nebuna era baba.:)):))