Bautura asta...

   Frate ca ma enerveaza oamenii astia  care stau in carciume si baruri si beau toata ziua de parca nu ar avea ce face.....Ideea unei postari despre bautura, betivani si efectele lor mi-a venit cand a venit un cunoscut al tatei sa doarma o noapte la noi...din nu-stiu-ce-motive.Si omul e betivan inrait...nu se cunoaste cand mea, adik nu cade pe jos,dar cand isi deschide gura, nu poti sa o inchizi nici nu clestele.
   Asa am patit eu.El era in sufragerie, si am venit sa vad daca are nevoie de ceva,Si nici nu am ajuns bine aici ca si ma ia cu:computerul, fiicele sale, originea universului, bogatia Rusiei, manelele din Romania , si multe alte subiecte care ii veneau din..nu stiu de unde.
   Nu te lasa sa zici nimic.O ora am stat ca prostul si ii ascultam ideile filozofice.Voiam sa schim canalul la Tv, dau pe un post interesant, apoi vine el , ia telecomanda si da pe un canal cu populara...Frate ce evervant poate sa fie...

Nu ma enerveaza persoana aceea, ci in general betivanii(mai ales cei inraiti).Cand isi deschid gura, nu le-o mai inchizi.Recunosc, si eu mai beau,dar mai rar(pana mea....am 15 ani) dar nu vorbesc ca televizorul, mult prost, si pe-de-asupra si balbait.Asta e un efect negativ.

 Langa casa mea este un bar, la care vin toaaaaaata ziua consumatori, si toata ziua ii aud(cand ies in curte)cum injura sau vad cum cad pe jos.Alt efect negativ.Totusi, parerea mea, partea buna cand te ametesti e ca te simti bine nici o grija, te doare in fund de tot si toate si nu asculti de nimeni.
   In fine, ce sa le faci........oamenii.......... APP...u cat consumi?!?!?!

0 comentarii: