Cu adevarat o zi de cacat...

     Frate, azi chiar a fost o zi de cacat.In primul rand dimineata scularea la 6:30(ca de obicei).Totusi azi m-am trezit mai greu decat de obicei.Nu stiu de ce.Apoi am mers in statie.Afara frig de crapa pietrele, si eu cu o pereche de blugi pe mine aveam pielea de gaina.Super nu?:))


        Apoi drumul pe scoala chiar a fost mortal: imi batea un vant rece in fata de iti inghetau mucozitatile:)).La scoala, normal, tot nasol, frig, bla bla bla.Apoi , cand am terminat orele am mers in statie, grabit, credeam ca o sa pierd autobuzul deoarece nu aveam ceasul sau telefonul la mine( sa vad cat e ora).Si dupa ce am fugit si am inghetat ...in statie ,am aflat ca am ajuns cu 10 min mai devreme, iar stai ca prostul si astepti in frig.Ajung acasa , mananc ma schimb, si aflu ca am treaba.La 5 ma apuc de scris.Intre timp imi amintesc ca profa de engleza ne-a dat o tema, un portofoliu de vreo 9-10 pagini.(Apuca-te frate si scrie).La 10 cand termin ma apuc si de tema la mate, pe care o copiez de la sfarsitul manualului( nu stiu de ce dar in ultima vreme nu mai inteleg lectiile de la matematica).In fine...

       Apoi la 10 :30 ma apuc si de postarea asta.Imi cad ochii in gura, dar vreau sa ma uit si la televizor...PNM......ce zi de cacat.Voi ati mai avut zile asa nasoale?
 
 

3 comentarii:

DarkAz0r spunea...

Stai calm ca nu esti singurul ce a avut asa zile nasoale...si eu am avut :P

yana spunea...

hello hello
nu numai u ai zile dastea .....eu prin catre am trecut si nu numai la scoala si in vacantza.daca intri la mn pe blog vezi acolo cate cv din petzaniile mee
da fac un rez:in vacantza trecuta cu autobuzu imi venea sa mor;)) da am trecut si peste:))

Leontyn's Blog spunea...

asta a fost o zi nasoala........


dar zile cu adevarat grele...au fost altele......cred k o sa fac mai incolo un poste despre asta.....:D