Interesant concurs....

       Umblam azi pe Google, (cautam si eu bloguri), si am dat peste un sit care promoveaza rivalitatea intre bloguri pe regiuni:Moldova, Banat, Dobrogea, Transilvania, etc...Curios, mi-am inscris si eu blogul
      Astfel am vazut ca urmeaza sa inceapa o etapa noua intr-un concurs. M-am inscris si in concurs, deoarece am vazut ca au niste premii deosebite. PREMII:
2 domenii .ro + un an gazduire (pachet Shared 3) pentru blog oferite de www.egazda.ro
1 luna de zile promovare pe blogul dar si pe site-ul www.roblogs.info – banner in sidebar de 125×125 px
1 saptamana de zile promovare prin sistemul Google AdWords – o reclama text sau imagine.
Citez:" Recensamantul Bloggerilor impreuna cu http://www.egazda.ro/ organizeaza concurs cu premii: gazduire + domenii .ro + promovare pe siteul http://www.roblogs.info/ si prin AdWords” .Asadar, cine vrea sa se inscrie poate sa vada regulile aici.

       Tare nu?Nu ma astept sa castig, dar vreau sa particip.Va sfatuiesc sa faceti la fel...Bafta...mie!!!!

1 comentarii:

Leontyn's Blog spunea...

Cine se mai inscrie sa imi zica si mie.......vreau sa-l intreb ceva.......