La multi ani batrane!!!



    Ziua lui Eminescu...cu siguranta ati auzit zilele trecute ca a fost ziua "celui mai mare poet roman"...bla bla bla...Asa am auzit si eu, si chiar daca a trecut ziua lui , m-am gandit sa zic ceva despre el.Eram in autobuz spre liceu , aud despre Eminescu, ca e clasic, ca e romantic etc..
    Apoi la scoala, la ora de romana, profesoara si-a dedicat ora discutarii depre "Renumitul Poet"...si ne-a intrebat ce stim despre el, opere ale sale, multe chestii ,ne-a zic  cum ca el nu e destept...e geniu etc, iar eu stateam ca prostu' in banca si ma intrebam ce boala vrea profa' de la noi...Recunosc ca nu stiam nimic din ce ne zicea d-na despre el.
   Apoi la sfarsit ne-a dat ca tema sa invatam poezia Sara pe deal , scrisa de el.Cand am auzit am crezut ca am scapat ieftin, ca nu e nimic greu. dar apoi duminica seara mi-am amintit si eu ce ne-a dat profa' de invatat. Asadar am deschis PC-ul , am cautat poezia , am gasit-o...Cand am vazut-o prima data am crezut ca nu e prea grea, dar dupa doua randuri citite mi-am dat seama ca nu am inteles nimic.Ce chestie...
   Uitati cam ce aveam eu de invatat(fara melodie , doar vocea I):


















Am incercat sa inavat ceva, dar pur si simplu poezia nu avea inteles.Nu mi-a ramas decat sa sper ca nu o sa ma asculte d-na in urmatoarea zi...cica a zis k asculta toata clasa pe sarite...In fine. La multi ani MIhai (chiar dak acum esti mort).Apropo, voi ce stiti despre geniul asta?

0 comentarii: