Mutu-depistat pozitiv....

   Inca nu imi vine sa cred ce aud la stiri, sau ce vad pe net.Cica marele fotbalist, Mutu,golgheterul Fiorentinei, a fost depistat pozitiv in urma celor 2 teste .Desteptu' , s-a dopat cu-nu-stiu-ce-substanta, pilule(prostii) care pana la urma nu il ajuta deloc in lumea fotbalului, ci doar il face sa scape de senzatia de foama(asa am inteles).Chiar nu inteleg de ce a facut asta.Pana la urma, ar fi putut-o face din nestiinta.Toata lumea fotbalului este in soc.
   Majoritatea nu pot sa creada ca asta s-a intamplat, si spera ca fotbalistul sa nu fie aspru sanctionat.Totusi, daca se dovedeste ca se dopeaza , Mutu poate fi dat afara din fotbal(nu stiu daca definitiv), mai ales datorita antecedentelor.
    In apararea sa , Mutu sustine ca nu stia de existenta substantei interzise ,dar recunoaste ca lua pastile de slabit.Dupa cum s-a spus si la TV, smecheru' trebuia sa ceara parerea doctorilor, mai ales ca este unul din marii fotbalisti ai Romaniei.Am mai inteles ca Mutu cere o contraexpertiza (de ce ?, nu stiu).
   Am citit multe articole pe net despre acest subiect.Multi fani considera ca e nedrept sa-l suspende, iar altii afirma: :Cariera lui Mutu este terminata"Eu personal, sper ca jucatorul sa nu fie suspendat, la urma urmei e un foarte mare jucator, iar daca va fi suspendat,sper ca va sta pe tusa o perioada cat mai scurta de timp.Doamne-ajuta!!!

 
WTF?!?!
Nu ai nimic de zis?!?! 

2 comentarii:

Leontyn's Blog spunea...

Ce faci Mutule????????????

STAR spunea...

A fost o compilaţie, nu cred eu că vine comisia să controleze orice jucător care dă 7 goluri în 8 meciuri...