Plagiatul plagiatului lu' Bazi..

Zilele trecute am inceput sa ascult si eu vreo 2 melodii ale lui Bazi,cel care il copiaza pe Puya, si mi s-au parut foarte amuzante verurile sale.Am ascultat piesa aceea: Undeva in Basarab iar la ultimele 2 strofe, cand se vorbea despre liceu, miam zis ca se aseamana clasa in care se afle el cu a mea......asa ca am modificat putin de tot cuvintele de acolo.
Iata ce a iesit:.

Stilul 9-A.... fara sa ne'ascundem sau fugim
Trebe doar programul doamnei Radu' si noi toti il stim
Oana e o "diva" Livu' este un pervers
Ady tot intarzie caci pan'aici are de mers
Alin joaca WOW Bighi doarme, Johny este cool
Daca nu ziceam de el luam cu toti nasu'n'cur
Luam,,,luam cu toti nasu'n'cur... nasu'n'cur
Aha...eee



Te rasfat ca Paul pe Camelia
Ca lu Munteanu' ii creste fantezia
Bate'l vina
Ca nu'i atent la tabla atunci cand iese Adelina
Face ture de teren pana se suna de intrare
Joaca fotbal in spate sau chiar in curtea mare
Mai da un gol..., mai chiuleste pe hol....
Ii mai zboara mintea'n ore, Anton.e.la e in fundu gol....
.


Ca sa vedeti rimele mai bine va sfatuiesc sa cititi verusrile in timp ce ascultati acest videoclip:
Va amintesc ca am schimbat doar ultimele 2 strofe.Oricum :




Doresc sa va anunt ca acest cantec este un pamflet...tratati-l ca atare.Asadar prezenta unor nume reale nu urmareste dafaimarea persoanelor, si doar amuzamentul.

2 comentarii:

Leontyn's Blog spunea...

Apropo.........toate peroanele mentionate mai sus sunt reale......chiar din cls mea:D

DarkAz0r spunea...

prea tare wa =)) dar ultimele 2 versuri nu prea au rima :)